Program č. 2

Vhodný pro pokročilé.

Zahrnuje:

  • Jídelníček pro dny tréninku - obsahuje vhodné kombinace potravin, načasování jídla a velikosti porcí. Jídelníček zamezí ukládání tuku, zrychluje metabolismus a podpoří efektivitu cvičení.
  • Výživová doporučení pro dny bez tréninku a po ukončení programu
  • Výpočet Vaší optimální tepové frekvence
  • Výpočet Vašeho bazálního metabolismu pro určení optimálního příjmu živin
  • Tréninkový plán - pro pět dní v týdnu, který zahrnuje:

Dva vytrvalostní tréninky a tři posilovací tréninky. Obdržíte seznam vhodných cviků k posilování a dle Vaší kondice určíme optimální pohybovou aktivitu pro vytrvalostní trénink. U pokročilých to je nejčastěji jogging, běh, spinning, plavání, nordic walking, tanec apod.  Naučíte se zpočítat vydanou energii pomocí hodnoty koeficientu energetické náročnosti, např. chůze po rovině rychlostí 7 km v hodině po dobu 30 minut spálí 649 KJ u osoby vážící 70 kg.

(po každém cvičení je nutné si v tomto programu dát 24 hodinovou pauzu, aby došlo k regeneraci svalů a správnému efektu cvičení).

  • Dále zahrnuje doporučení, jak nakupovat a jak vést tréninkový deník.

Ve dnech, kdy necvičíte, není nutné striktně dodržovat jídelníček, ale nesmíte se přejídat.

Toto nastavení je dobré z toho důvodu, abyste celý program skutečně vydrželi a nikterak se netrápili velkou změnou v jídelníčku.

Následně můžete navázat programem č. 3

/Při objednání programu 1 nebo 2., máte nárok na 50% slevu na každý další program "ploché břicho" nebo program "stíhlé boky"/

Program č. 2 - pokročilí

Pokud je vaše fyzička celkem dobrá a navíc dbáte na zdravou stravu, pak je tento program právě pro vás.

Máte-li jen pár kilo navíc a vytrvalostní trénink - 30 minut - vám nebude činit potíže.

Chcete si zkátka ypracovat svaly a zbavit se posledních tukových polštářů. Součástí programu č. 2 je přísnější fyzický trénink, díky němuž budete mít zanedlouho optimálně tvarovanou postavu. Vytrvalostní trénink je u tohoto programu intenzivnější než v programu č. 1 pro začátečníky.