Program č. 3

Vhodný pro pro náročné - nejvyšší úroveň šestitýdenního programu představuje účinný nástroj pro perfektní vytvarování postavy

Zahrnuje:

  • Jídelníček pro dny tréninku - obsahuje kombinace potravin a načasování jídla včetně velikosti porcí. Tento jídelníček zamezuje ukládání tuku, zrychluje metabolismus a podpoří efektivitu cvičení.
  • Výživová doporučení pro dny bez tréninku a po ukončení programu.
  • Výpočet Vaší optimální tepové frekvence
  • Výpočet Vašeho bazálního metabolismu pro určení optimálního příjmu živin
  • Tréninkový plán - pro šest dní v týdnu, který zahrnuje:

Tři vytrvalostní tréninky po min 30 minutách a čtyři posilovací tréninky. To znamená, že dva dny jsou věnovány jsou věnovány jak trénování síly, tak vytrvalosti.

Obdržíte seznam vhodných cviků k posilování. K vytrvalostnímu tréninku je ideální jogging, spinning nebo jiný intenzivní trénink vytvtrvalosti.

 (po každém cvičení je nutné si v tomto programu dát 24 hodinovou pauzu, aby došlo k regeneraci svalů a správnému efektu cvičení).

  • Dále zahrnuje doporučení, jak nakupovat a jak vést tréninkový deník.

Následně můžete navázat programem štíhlé boky

/Při objednání programu 1, 2 nebo 3.,  máte nárok na 50% slevu na každý další program "stíhlé boky"/

 

Program č. 3 - pro náročné

Abyste zvládli tento náročný program, musíte spoňovat následující předpoklady:

  • Máte jen minimum břišního tuku
  • Máte dobrou kondici, jež vám umožní zvládnout intenzivní vytrvalostní trénink
  • Máte již dobře trénované svalstvo